به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی نژاد روز یکشنبه در بازدید استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج، با بیان اینکه این پروژه بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک پیش بینی و اجرایی شده است، افزود: به منظور اجرای این پروژه به طول 17.6 کیلومتر 515 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است‌.
وی ادامه داد: 189 میلیارد تومان مجموع صورت وضعیت رسید شده توسط پیمانکار است که این مبلغ 33.47 درصد پیشرفت ریالی پروژه را شامل می شود.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه تا کنون میزان2 میلیون متر مکعب خاک برداری و یک میلیون متر مکعب خاک ریزی در راستای اجرای این پروژه صورت گرفته است، گفت: اجرای6 هزار تن آرماتور بندی از دیگر اقدامات عمرانی به شمار می رود که در این پروژه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه مسائل تملکی بیشترین عامل توقف این پروژه بوده است، خاطرنشان کرد: در محل اتصال خط 4 حصار و بزرگراه شمالی کرج اختلاف شدیدی با مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان داریم که مراتب اعتراض اعلام شده است.
احمدی نژاد گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج 35.38 درصد است.
وی تامین مالی پروژه را یکی از  دغدغه های اصلی این امر دانست و افزود: ایجاد کارخانه آسفالت در این محدوده نیازمند مصالح کوهی است که به سبب وجود برخی مشکلات این امر مهم تا کنون محقق نشده است.
این مسئول ادامه داد: چالش افزایش نرخ ارز یکی دیگر از مشکلات این پروژه محسوب می شود که امید است با تدابیر لازم مسئولان برطرف شود.
احمدی نژاد گفت: هزینه نگهداری دراز مدت بزرگراه شمالی کرج برای شهر مساله مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.