به گزارش ایرنا، عباس نمکی روز شنبه در حاشیه بازدید از شرکت تولید کننده پوشاک در شهرک صنعتی نظرآباد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این کلینیک آسیب ها، مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید کنندگان و واحدهای تولیدی در استان قرار دارند، عارضه یابی و نسبت به ارائه راهکار و برطرف ساختن آنها اقدام می شود.
وی اضافه کرد: در کلینیک صنایع استان بررسی می شود که چگونه می توان با ساده ترین روش و قیمت های پائین نیازهای واحدهای تولیدی را برطرف کرد.
نمکی گفت: برخی از شرکت ها مواد اولیه شان را از کشورهای دیگر وارد می کنند و پس از تولید کالا، دوباره به همان کشور برگشته و با زدن برچسب و هزینه های گزاف بار دیگر به کشورمان برمی گردد، یکی از اهداف کلینیک صنایع این است که این مساله حل شود.
وی ادامه داد: بسیج حلقه متصله بین سازمان و گروه های مختلف است که با ظرفیت هایی که داریم ارزیابی کرده که مشکل کجا قرار دارد، مشکل امروز واحدهای تولیدی ما در عرضه و تقاضا است و نه مشکلات اعتباری، که در این کلینیک بررسی شده و با تعامل که بین دستگاه ها ایجاد می شود این موانع برداشته می شود.
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در بسیج اقشار و متخصصین البرز در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره و اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم اعتماد مردم را نسبت به کالاهای تولید داخل جذب کنیم می توانیم در این راه بسیار موفق تر از همیشه عمل کنیم.
وی ادامه داد: تولید کنندگان داخلی هر چه را که دارند در طبق اخلاص می گذارند و هدف ما این است که با حمایت از آنها بتوانیم علاوه بر برندسازی اسلامی، تولیدات داخلی مان نیز گسترش یابند.
نمکی گفت: اقتصاد ملی و مقاومتی مد نظر رهبری یعنی اینکه از توان داخلی خودمان استفاده کرده و متکی به خارج نباشیم، حتی اگر تولیدات داخلی گران تر هم باشد باید در این مقطع به سمت تولیدات داخلی رفته تا پا گرفته و بسترهای لازم ایجاد شوند تا در آینده تولیدات داخلی ما بتوانند علاوه بر برندسازی، کالاها را با قیمت مناسب تر به مردم ارائه دهند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.