به گزارش ایرنا، امیرحسین آل اسحاق عصر جمعه در آئین انعقاد تفاهم نامه استارتاپ کلانشهر کرج با وزارت وزرش و جوانان که با حضور نخبگان علمی 31 استان کشور در فرهنگسرای میلاد کرج برگزار شد،افزود:استارتاپ کرج که با حمایت شهرداری شکل گرفته بیانگر آن است که دستگاه های عمومی و دولتی می توانند در کنار یکدیگر برای تسهیل در امور جوانان همکاری کنند.
وی اظهار داشت: این موضوع ، اتفاق مهمی است و در این زمینه وزارت ورزش وجوانان در گام نخست 7 میلیارد تومان برای حمایت از استارتاپ استان البرز اختصاص داده است.
آل اسحاق گفت: نمونه استارتاپ کرج در هر منطقه از کشور اجرایی شود مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد.
مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: این وزارتخانه در گام نخست ازاستارتاپ های تخصصی در زمینه شبکه گردشگری و کارآفرینی در استان ها حمایت می کند.
وی افزود: در مرحله بعد حوزه اکوسیستم برای اشتغال جوانان از اهمیت خاص برخوردار بوده و در مجموع امسال با احتساب تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت 200 میلیارد تومان اعتبار برای تجاری سازی ایده های استارتاپی در کشور اختصاص یافته است .
استارتاپ کلانشهر کرج با هدف ایجاد کارگروهی و تشویق نوجوانان و جوانان در طرح های نوین خدماتی، علمی و اقتصادی از حدود 3 سال پیش فعالیت خود را در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری آغاز کرده است.
این مجموعه موفق شده تا برای بسیاری از شرکت های علمی و خدماتی ارتباط همسویی خوبی برقرار کند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.