معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه صنعت و معدن ناظر اصلی در بحث قیمت ها است، گفت: این نهاد مردمی نظارت بر قیمت کالاها را جدّی بگیرد و اگر احساس کنند که اتحادیه و یا صنفی تخلفی دارند همان جا برخورد جدّی و قانونی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه ثبات بازار به عرضه و تقاضا برمی‌گردد؛ گفت: ستاد تنظیم بازار استان بایستی بیش از پیش نظارت و بازرسی و پیگیری موضوعات مربوط به بازار را در دست بگیرد و در جلسات مختلف، آن را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون استاندار با بیان اینکه صنعت و معدن ناظر اصلی در بحث قیمت ها است؛ ادامه داد: انتظار می رود این نهاد مردمی نظارت بر قیمت کالاها را جدّی بگیرد و اگر احساس کنند که اتحادیه و یا صنفی تخلفی دارند همان جا برخورد جدّی و قانونی داشته باشند و حتی آن متخلف را به مراجع قضایی معرفی کنند.

کامکار با اشاره به مقابله با احتکار و افزایش قیمت ها کالا، تصریح کرد: طرح کنترل بازار در البرز در حال اجرا است و باید ادامه داشته باشد و در این طرح بازرسان به طور مستمر در زمینه کنترل قیمت و کیفیت کالا و بازار فعال عمل کنند و طرح نظارتی مشترک در قالب گشت های ثابت و سیار برای نظارت و بازرسی بر فعالیت های صنفی در بازار انجام شود.

وی افزود: اقلام مورد نیاز نباید به کندی و با قیمت های نامتعارف در بازار توزیع شود و در این راستا بایستی بر نحوه توزیع وعرضه  نظارت کامل صورت گیرد.

کامکار در پایان به برنامه ریزی جدی برای تشویق بازاریان به خرید و فروش کالاهای تولید داخلی تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.