معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به مناسبت روز صنعت و معدن، پیامی صادر کرد. 

به گزارش ایلنا، متن پیام سیروس شفقی فرماندار شهرستان کرج به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم         

 روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است. اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهمترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن  نگاهی اندیشمندانه شود . بدون تردید مهمترین موتور محرکه اقتصاد ، بخش صنعت یک کشور است.دهم تیر ماه در سال کالای ایرانی و همزمانی با روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا از همه ی صنعتگران، مدیران ، مهندسان  و کارآفرینان اندیشمند و خیرخواه و صبور ایرانی که با همت و تلاش و خلاقیت وصف ناپذیر به جهانیان ثابت کرده اند که با وجود همه فشارها و تهدیدها که کشور عزیزمان ایران را در بر گرفته است با شایستگی ایستاده و به تلاش خود برای رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی اهتمام بعمل می آورند . روشن است که کارآفرین و صنعتگر ، نو آور و خلاق ، مخاطره پذیر و مسئولیت پذیر است، آنان هدف گرا ، واقع گرا و رشد نگر می باشند.کارآفرین و صنعتگر دارای عزم و اراده ، اعتماد بنفس استقلال طلب است. قدرت تخیل، دور اندیشی، بصیرت، تفکر مثبت، توانمندی در ایجاد ارتباط از دیگر ویژه گی های کارآفرینان و صنعتگران است. کارآفرینان و تولید کنندگان به چالش ها پاسخ مثبت می دهند با مشکلات و موانع برخوردی مثبت دارند و از دانش به خوبی بهره می گیرند. آنان تلاش می کنند تا دانش تولید شده در مراکز تحقیقاتی را به دانش تولید محصول تبدیل نمایند و محصولی قابل رقابت به بازار ارائه دهند. 

کارآفرینان و صنعتگران عزیز و گرامی شهرستان کرج  بدون تردید سربلندی شهرمان و کشورمان، مرهون تلاشهای بی شایبه  شماست و سعادت و پیشرفت آینده شهرمان نیز در گرو فعالیت و حضور پر رنگ شما عزیزان خواهد بود.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم تا روز بزرگ صنعت و معدن را به کلیه صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند صنایع کشور بویژه به کارآفرینان و صنعتگران شریف شهرستان کرج و استان البرز این قهرمانان سخت کوش و ساعی اقتصاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی این عزیزان  آرزوی موفقیت می نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.