با هماهنگی‌های انجام شده بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرآیند اخذ مجوز و تحویل تاکسی به خانواده شهدا و ایثارگران تسهیل می‌شود. 

به گزارش ایلنا در جلسه‌ هماهنگی امور ایثارگران که با حضور پرویز اسکندری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، تصمیمات لازم در خصوص مساعدت ویژه به تاکسیداران جانباز و ایثارگر گرفته شد.

اسکندری با اشاره به اهمیت خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر در چرخه حمل و نقل عمومی شهر برای ما یک نعمت است، چرا که اعتقاد داریم خدمت به راننده تاکسی جانباز و ایثارگر اجر دو چندان دارد.

وی افزود: دستورالعمل تکریم جانبازان و ایثارگران را به واحدهای مختلف سازمان ابلاغ کرده ایم و در نظر داریم تا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرآیند اخذ و تمدید پروانه فعالیت تاکسی را برای این عزیزان تسهیل نماییم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با مطرح کردن مشکل تمدید گواهینامه رانندگی برخی ایثارگران و جانبازان تصریح کرد: در این زمینه با تعاملی که بین این سازمان و فرماندهی پلیس راهور استان وجود دارد، مشکلات رانندگان ایثارگر را مرتفع خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: در طرح‌های توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی، اولویت ثبت‌نام با خانواده‌های شهدا بوده و سهمیه ویژه ای را برای آنان در نظر گرفته ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.