به گزارش ایرنا، محمدامین بزازی پور فرشی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری این استارت آپ ها کمک به توسعه بازار واحدهای صنعتی است که این کار در قالب یک رویداد یک روزه در نیمه دوم سال 97 انجام می شود و افراد نخبه در حوزه بازاریابی آموزش های لازم را در قالب ایده ارائه می کنند.
وی اضافه کرد: واحدهای دانش بنیان و فناوراستان البرز می توانند، ایده های خود را در این استارت آپ ها ارائه یا به عنوان میهمان در این رویداد حضور داشته باشند.
بزازی پورفرشی گفت: ایده هایی که در این استارت آپ ها ارائه می شوند چنانچه قابلیت تجاری سازی داشته باشند به سارمان صنعت ، معدن و تجارت استان معرفی تا برنامه ها بر اساس آنها اجرایی شود.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری تور صنعتی 3 روزه ویژه صاحبان صنایع این استان اشاره کرد واظهار داشت: در تیرماه سال جاری 3 تور صنعتی درقالب بازدید از نمایشگاه اینوتکس و آگروفود دراین استان برگزار می شود.
وی افزود: صاحبان صنایع استان البرز از این 2 نمایشگاه که با حضور واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود بازدید خواهند کرد.
سرپرست شهرک های صنعتی البرز گفت: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندی های تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات و فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدهااست.
استان البرز 3 هزارو500 واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.
7414
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.