با حکم استاندار البرز، کارگروهی برای هم افزایی بیشتر، مشارکت هدفمند و ایجاد بستری یکپارچه در تعامل مستمر دستگاه‌های استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی طی حکمی سعید زرندی؛ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را به عنوان “دبیر کارگروه توسعه فرودگاه پیام” منصوب کرد. 

استاندار در این حکم تصریح کرده است: “امید است با بهره‌گیری از تمام توانمندی‌های مدیریتی و امکاناتی دستگاه مربوط در جهت مسافری شدن فرودگاه و نیز توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام اهتمام ورزید. توفیق همگی را از خدای متعال در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید خواستارم.”

مدیران ارشد سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز، شهرداری کرج، فرمانداری کرج و فرمانداری ساوجبلاغ از جمله اعضای این کارگروه هستند.

خسرو ارتقایی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، جانشین ریاست این کارگروه و استاندار البرز ریاست ” کارگروه توسعه فرودگاه پیام” را بر عهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.