مهریار کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره با مشارکت وزارت آموزش و پرورش ، سازمان های مرتبط با صنایع دریایی و مراکز بنیاد نخبگان با هدف ترویج اهمیت صنایع دریایی درمیان دانش آموزان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این جشنواره بر اساس بند 3-13 تفاهم نامه معاونت آموزش متوسطه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، اول تا سوم آبان ماه سال 97 تدوین و برنامه ریزی شده است.
کرمی گفت: دانش آموزان مقاطع ابتدایی، اول و دوم متوسطه و رشته ها ی نظری، فنی حرفه ای و کاردانش می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی بیان داشت : علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل جشنواره به نشانی info@irandarya.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irandarya.com مراجعه کنند.
کرمی یادآور شد: دانش آموزان البرز در جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در سال گذشته 40 رتبه برتر کسب کردند.
وی اظهار داشت: این جشنواره به منظور آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با دریا و اهمیت ژئوپلیتیک آن در منطقه و جهان، هدایت تحصیلی دانش آموزان نخبه و علاقه مندبه رشته های تحصیلی مرتبط با دریا برگزار می شود.
کرمی تصریح کرد : این جشنواره ملی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشور به اجرا در می آید.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره، محورهای مختلفی از جمله ابداعات و اختراعات، نقاشی، کاریکاتور، ساخت ماکت ، فیلم کوتاه ، عکاسی، داستان کوتاه، شعر، وبلاگ نویسی، مقاله علمی پژوهشی و بخش ایده بازار دارد.
وی ادامه داد: دانش آموزان البرزی درجشنواره دریا در محورهای ابداعات و اختراعات و وبلاگ نویسی رتبه اول کشوری را کسب کردند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.