جلسه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی شهرستان در شورای اسلامی شهرستان کرج با حضور معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی شهرستان، نمایندگان شوراهای اسلامی شهرهای مختلف شهرستان مسائل و موضوعات پیش روی شهرها را برای تصمیم گیری و پیگیری از سوی نهادها و ادارات دولتی مطرح کردند.

معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، در ادامه این جلسه گفت: امنیت پایدار یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که کوچکترین خدشه امنیتی، علاوه بر سلب آسایش شهروندان، ارائه خدمت را نیز با چالش مواجه می کند.

جلیلی افزود: قطعا با بررسی‌های جامع و میدانی و هماهنگی با نیروی انتظامی در نقاط حساس ضریب امنیت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اختلافات و تداخل مرزی بین شهرها و مناطق مختلف نیز بیان کرد: در این زمینه با بهره‌گیری از بررسی های کارشناسی و طرح های ارائه شده با هماهنگی مراجع ذیربط و از سوی وزارت کشور، برای حل و فصل مسایل مطروحه در تلاش هستیم.

جلیلی ادامه داد: باتوجه به تاکیدات شخص ریاست محترم جمهوری مباحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های حال حاضر فرمانداری است که با هماهنگی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهای شهرستانی اجرا خواهد شد.

جلیلی با بیان اینکه حضور متکدیان در سطح شهر علاوه بر تاثیرات مخرب اجتماعی، نازیبایی چهره اجتماعی را به دنبال دارد، افزود: برای حل این مشکل نیازمند برنامه هماهنگ و یکپارچه در سطح استان هستیم تا با فرهنگسازی بین شهروندان این معضل برای همیشه ریشه کن شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.