سرهنگ بیژن جنتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با اعلام شکایت فردیس مبنی بر گوشی قاپی توسط راکبان موتور سیکلت با اعمال خشونت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به وصول پرونده های مشابه و تطابق سارقین و موتور سیکلت ها، تحقیقات میدانی آغاز شد که مامورین با ترفندها و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی هویت سارقین شدند.
وی افزود: در ادامه عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی پس از انجام اقدامات فنی و تعقیب متهمین در پوشش های مختلف مخفیگاه آنها را شناسایی کردند که پس از کسب دستور قضایی و هماهنگی های لازم اکیپ هایی از این پلیس در یک عملیات همزمان و مشترک وارد منزل متهمین شدند که یکی از آنها بلافاصله دستگیر و دیگری از طریق پشت بام اقدام به فرار کرد اما با سرعت عمل مامورین ناکام ماند.
جنتی گفت: متهمین پس از دلالت به پلیس آگاهی شهرستان به 23 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی با استفاده از دو دستگاه موتور سیکلت اعتراف نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس به شهروندان توصیه کرد در صورت ضرورت برای عبوراز مکان های خلوت،کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند و در هنگام استفاده از تلفن همراه گوشی را نیز به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند و در صورت بروز هر گونه حادثه مانند سرقت،جیب بری و ... بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.