مسعود مهران نیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت، افکار ، فداکاری ها و زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) است .
وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه فرهنگی بار دیگر خاطره فداکاری های بزرگ مردی که مظهر آزادگی، استقلال طلبی و خداخواهی ملت ایران بود در دل ها زنده می شود،اظهار داشت: دراین فراخوان دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.
وی موضوع مقالات این فراخوان را امام خمینی (ره ) و جوانان، امام خمینی (ره) و عدالت اجتماعی، امام خمینی (ره) امید و ایستادگی، امام خمینی (ره) نظم ، انضباط اجتماعی و قانونمداری و امام خمینی (ره) و وحدت مسلمانان ذکر کرد.
وی یادآور شد: مقالات باید به صورت تایپ شده و حداقل در 5 صفحه تنظیم و به همراه فایل word در لوح فشرده تا تاریخ 15 تیرماه 97 به اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش البرز ارسال شود.
مهران نیا اضافه کرد: به مقالات برتر جوایز ارزشمندی مانند سکه بهار آزادی و ... اهدا می شود.
وی ادامه داد: خرداد ماه یاد آور حماسه و شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا در قیام الهی 15 خرداد 1342 اولین شکوفه حرکت و جنبش اسلامی ملت ایران به رهبری فقیه فرزانه، حضرت امام خمینی (ره) جوانه زد و ندای آزادی خواهانه و استقلال طلبانه ملت خداجوی این سرزمین ذهن و ضمیر جهانیان را به خود معطوف ساخت.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.