به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از آخرین اقدامات انجام پذیرفته در دریاچه شورابیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل برای اولین بار با هدف ایجاد محیطی آرام و شاد برای شهروندان و گردشگران اقدام به راه‌اندازی سیستم صوتی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی سیستم صوتی با به‌روزترین تکنولوژی، در دور تا دور دریاچه به صورت علمک‌ها و ستون‌هایی خاص به پیمانکار و بخش خصوصی واگذار شده که در حال نصب شدن است و امیدواریم طی روزهای آینده بهره‌برداری از این پروژه انجام پذیرد.

شهردار اردبیل به جزئیات بیشتر تجهیز منطقه نمونه گردشگری شورابیل به سیستم صوتی اشاره کرد و توضیح داد: در این پروژه 92 علمک در حال نصب بوده که در سه فاز اجرا خواهد شد و در فاز نخست 25 ستون نصب شده تا طبق آخرین آمار فاز اول آن در حال اتمام باشد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: از آنجایی که بر اساس تحقیقات علمی موسیقی یک ابزار قدرتمند برای بهبودی و سلامت انسان‌ها به‌شمار می‌رود، در سیستم صوتی شورابیل نیز به عنوان نگین گردشگری استان، موسیقی سنتی، امواج رادیویی، اذان و سایر برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان و گردشگران پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: این روزها پروژه‌های دیگری نیز با هدف توسعه و ارتقای منطقه به سرعت در حال اجرا بوده تا در آینده دریاچه شورابیل متفاوت‌تر از گذشته در اختیار گردشگران قرار گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 933231
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.