نشست صمیمی مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان با هیات رئیسه و اعضای خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران استان البرز در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا اسماعیل خلیلی در نشست اعضای خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اینکه پاسخگویی به تمامی اقشار مردم و بویژه رسانه‌ها از وظایف مهم کارگزاران دولت است، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های زیر مجموعه آن در استان البرز همواره با رویکرد تعامل شایسته با رسانه ها آمادگی حل مسائل و مشکلات روابط کار در رسانه ها و رفع دغدغه آنان در خصوص امنیت شغلی، مطالبات بیمه ای و جایگاه شغلی خبرنگاران استان را دارد.

خلیلی در ارتباط با بیمه اصحاب رسانه البرز، گفت: در گذشته یکی از خبرنگاران پیگیر بیمه تامین اجتماعی بود و سازمان تامین اجتماعی سوابق بیمه خبرنگاران و گواهی سرپرستان نشریات را به کمیته تطبیق ارائه داد و در نهایت تعدادی از خبرنگارانی که پیگیر بودند، بیمه شدند.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر آمادگی داریم تا سوابق بیمه خبرنگاران را همچون گذشته عملیاتی کنیم، ادامه داد: مصوبه گذشته به قوت خود باقی است و این آمادگی را  داریم که هر خبرنگاری در این زمینه مشغول به فعالیت رسانه‌ای است،  ظرف مدت یک ماه بیمه اش کنیم.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.