مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ محمد محمدی فرد با اشاره به لزوم ترغیب مددجویان و نیازمندان به حرکت در مسیر اشتغال و کسب استقلال اقتصادی گفت: طی سال ۹۶ از طریق بانک‌های عامل و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت رقمی معادل ۴۳ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض‌الحسنه بلندمدت برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

وی توانمندسازی جامعه هدف به منظور خروج از چرخه حمایتی این نهاد را مهم‌ترین آرمان کمیته امداد برشمرد و افزود: چهار هزار فرصت شغلی از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز و نیازمندان جویای کار ایجاد می‌شود.

محمدی فرد بابیان اینکه در سال گذشته حدود هزار فرصت شغلی ایجادشده برای مددجویان از طریق کاریابی‌ها انجام‌شده است افزود: در مجموع طی سال ۹۶ بیش از سه هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جویای کار فرصت شغلی فراهم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان را به عنوان پیش‌نیاز اشتغال در زمره محورهای اصلی حوزه توانمندسازی برشمرد و اعلام کرد: طی سال گذشته حدود ۱۱هزار مددجوی فاقد مهارت در دوره‌های آموزشی مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اشتغال کمیته امداد البرز برای اطمینان از پایداری و دوام مشاغل ایجادشده از سوی مجریان طرح‌های خودکفایی به‌طور مستمر بر مراحل اجرای طرح نظارت می‌کنند گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف 30  میلیون تومان و با تنوع حدود یکصد شغل قابل پرداخت است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.