به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی روز پنجشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: رزمندگان اسلام با توکل به خدواند متعال توانستند با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کرده و با عمل به فرامین حضرت امام (ره) خرمشهر را آزاد کردند.
وی اظهار داشت: فتح خرمشهر برای همیشه برای دشمنان نظام و اسلام درس عبرت شد و دشمنان اسلام باید بدانند که واکنش رزمندگان اسلام به هر گونه طمع ورزی بیگانگان به مراتب محکم تر از گذشته خواهد بود.
وی گفت: حماسه ها و دلاور مردی های دفاع مقدس عزت و عظمتی از ایران اسلامی در انظار بین المللی درست کرده که حتی ابرقدرتی چون آمریکای جنایتکار نیز جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و سعی می‌کند با وضع تحریم های سنگین مردم و مسئولان را زمینگیر و به اهداف واهی خود برسد .
مسعودی بیان داشت: با وجود رهبری فرزانه و عمل به فرامین ایشان دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: کارکنان دستگاه های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون باید با خرید کالای ایران عمل به این شعار را در سطح کشور نهادینه کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، اضافه کرد: در زمان جنگ با توجه به محاصره اقتصادی و امکانات کم رزمندگان با ساخت پل و ادوات نظامی به خلق حماسه های بزرگ دست یافتند و امروز نیز می توان با عمل به شعار سال از معضل بیکاری که دامنگیر نسل جوان کشور شده، جلوگیری کرد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.