به گزارش ایرنا، سردار محمد شرفی روز دوشنبه در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان البرز، افزود: با به کارگیری هدفمند نگهبانان محله در ماموریت ها، می توان از ظرفیت این قشر در تامین نظم و امنیت محله ها استفاده کرد.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات الکترونیکی به مردم باید توسعه یابد و این یکی از اولویت های مهم پلیس پیشگیری در سال جدید است.
شرفی خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری استان البرز در خیلی از شاخص ها با رشد خوبی مواجه بوده که این حاصل تلاش همکاران در حوزه این پلیس است.
رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به برون سپاری برخی از مسئولیت های غیرضروری از کلانتری ها، افزود: با این اقدام مهم می توان ظرفیت نیروی خود را معطوف به اقدامات تخصصی کرده و نتایج مثبتی را دریافت کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت مناسب به کارگیری از پلیس افتخاری در انجام برخی ماموریت ها اظهار داشت: این نیروها می توانند همکاری مثبت و موثری در اجرای ماموریت های محوله داشته باشند.
وی افزود: تشکل های مردمی می تواند نقش به سزایی در برقراری امنیت داشته باشد تا از این طریق بتوان خواسته های خود را به مردم منعکس کرد و از نیاز های آنها مطلع شد تا بتوانیم برنامه ریزی های مناسبی برای هدفمند کردن ماموریت ها انجام دهیم.
رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: لزوم وجود یگان محافظت فیزیکی در سازمان ها و دستگاه ها ضروری است و با تشکیل این یگان ها دیگر نباید شاهد سرقت از دستگاه ها و نهادهای دولتی باشیم و این موضوع می تواند به عنوان یک اهرم بازدارنده عمل کند.
وی به تشکیل قرارگاه جلب در سطح استان البرز اشاره کرد و افزود: تشکیل این قرارگاه به منظور دستگیری متهمان سابقه دار است تا از امکان ارتکاب جرم مجدد از سوی مجرمان پیشگیری شود.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.