جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از رهایی تاجران ربوده شده از چنگ گروگانگیران خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدجعفر حسینی با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر آدم ربایی 2 تاجر در شهرک بنفشه کرج، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی اداره مبارزه با جرایم جنایی به مقر انتظامی اعزام و پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیان، مشخص شد گروگان‌ها از شرکای تجاری آنها بودند که در پی تماس تلفنی 2 فرد ناشناس و قرار ملاقات حضوری در تهران، تلفن همراه آنها خاموش شده است.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شاکیان در ادامه بیان کردند روز بعد از حادثه، شخص ناشناسی طی تماسی با آنها اعلام می‌کند که همان روز مبلغ 3 میلیارد ریال به صورت نقد به حساب اعلامی واریز کنند وگرنه گروگان‌ها را به قتل می‌رسانند.
 
سردار حسینی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی، دستگیری متهمان و رهایی گروگان‌ها در دستور کار ماموران قرار گرفت و با راهنمایی پلیس و توجیه شاکیان پس از اقدامات فنی، گروگانگیران شناسایی و راننده دستگیر شد.
 
وی اضافه کرد: متهم به محض دستگیری به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و محبوس کردن گروگان‌ها در یک خانه ویلایی در شهرک وحدت اعتراف کرد.
 
سردار حسینی گفت: ماموران بلافاصله به مکان مورد نظر اعزام و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی، وارد منزل شده و پس از دستگیری 6 آدم ربا در کمتر از 4 ساعت از وقوع حادثه، 2 نفر گروگان را در صحت و سلامتی کامل آزاد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.