رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از عدم حضور تعدادی از اعضای شورا در جلسه فوق العاده امروز، گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به پیشنهاد محمد نبیونی در جلسه علنی دیروز، مقرر شده بود عصر امروز جلسه فوق العاده ای با موضوع انتخاب شهردار برگزار شود اما به دلیل عدم حضور رئیس، نائب رئیس و تعدادی از اعضا، جلسه امروز تشکیل نشد.

عباس زارع از لغو جلسات شورا که بدون دلیل قانع کننده، بارها تکرار شده است، انتقاد و از حسن اجرای فعالیت شورای پنجم، ابراز ناامیدی کرد و گفت که موضوع را از مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

پیش از این نیز، زارع از قدرتهای بیرون شورا خبر داده بود که می خواهند شهردار را خودشان انتخاب کنند و به صورت پنهان در روند کار قانونی شورا، مداخله می کنند.

از طرفی دیروز روابط عمومی شورای شهر کرج، اعلام کرد، محمد نبیونی به دلیل ناراحتی قلبی در یکی از بیمارستان  های شهر بستری شده است.

این در حالی است که با وجود کسالت رییس شورا، برگزاری جلسه توسط منصوری وحیدی، نائب رئیس شورا نیز برگزار نشد و وی نیز در جلسه امروز حضور پیدا نکرد.

شایان ذکر است روز گذشته به پیشنهاد نبیونی مقرر شده بود که امروز ادامه معرفی برنامه های سریزدی، تنها نامزد پیشنهادی شورا برای تصدی شهردار کرج، انجام و رای گیری نهایی، صورت پذیرد.

شهرداری کرج بعد از درخواست استعفای اصغر نصیری با سرپرستی احمدی نژاد، اداره می شود و مجید سریزدی، تنها نامزد پیشنهادی8 عضو شورای شهر، همچنان منتظر رای و تصمیم نهایی لیست امید است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.