به گزارش ایرنا،اکسین البرز به سرمربیگری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوری، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب کرد اما از
راهیابی به لیگ برتر بازماند.
در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کشور، اکسین البرز با پیروزی 2 بر صفر در خانه آلومینیوم اراک، بازی ها خود را در این فصل از لیگ دسته یک کشور به پایان رساند.
این در حالی بود که لطیفی سرمربی این تیم، پیش از این بارها از برخی داوری ها که سبب شده بود تا اکسین البرز به جایگاه واقعی خود نرسد، انتقال کرد.
با به پایان رسیدن لیگ دسته یک کشور و قرار گرفتن اکسین البرز در جایگاه نهم جدول این لیگ، این روزها اخباری در خصوص قرارداد با علی لطیفی سرمربی این تیم به گوش ها می خورد.
برخی مطرح می کنند که قرارداد لطیفی با اکسین تمدید شده و برخی دیگر نیز اینگونه بیان می کنند که گزینه های دیگری برای سرمربیگری اکسین البرز بر روی میز هیات مدیره این تیم قرار گرفته است.
این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن بود که یک ماه پیش لطیفی با مالک این باشگاه به توافق اولیه رسیده، به همین منظور مالک اکسین البرز این هفته تکلیف نهایی این تیم و سرمربی آن را مشخص خواهد کرد.
یک ماه پیش پیش نویس قرارداد بین اکسین و لطیفی امضا شد، این در حالی است که سرمربی اکسین البرز خواهان شرایط بهتر از سال گذشته بوده که با توجه به رضایت برادران طاهری پور از لطیفی اینگونه به نظر می رسد که با خواسته های وی موافقت می شود.
البته تا تصمیم نهایی باید منتظر ماند و دید که طی چند روز آینده چه اتفاقاتی در باشگاه کرجی رخ خواهد داد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.