رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 3 نفر از اعضای باند کلاهبرداری که با مدارک جعلی اقدام به افتتاح حساب و از آن طریق کلاهبرداری کارت به کارت در سراسر کشور کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد صفایی با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع پرونده از کلانتری 25 محمدشهر به پلیس آگاهی استان مبنی بر افتتاح حساب با مدارک جعلی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که خانم «س» برای امور بانکی به یکی از شعب بانک محمدشهر مراجعه و با همکاری دو نفر از همدستانش و با مدارک شخص دیگری اقدام به افتتاح حساب و دریافت کارت عابر بانک کرده است.

وی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ماموران منکر افتتاح حساب با مدارک جعلی شد، اما با توجه به مدارک و شواهد موجود و بازبینی تصاویر دوربین های مدار بسته به جرم خود اعتراف کرد و گفت که مدارک را شخص دیگری به وی داده و در قبال دادن وجه نقد برای این امر از وی خواسته تا با مدارک مذکور افتتاح حساب کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با عنوان اینکه به کمک متهم دستگیر شده، مخفیگاه همدستان وی نیز در ماهدشت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در استعلام های صورت گرفته از حساب های بانکی مشخص شد که از کارت های موجود از داخل زندان کلاهبرداری کارت به کارت شده است.

سرهنگ صفایی با بیان این که متهمان با مدارک شخص دیگری اقدام به افتتاح حساب و گرفتن کارت بانکی کرده و به صورت کشوری اقدام به کلاهبرداری کرده اند از کسانی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست تا به پلیس آگاهی های سراسر کشور برای طرح شکایت و پیگیری پرونده خود مراجعه کنند .

در حال حاضر پرونده در شعبه 20 بازپرسی دادسرای کرج در حال رسیدگی است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.