به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیر پروژه خط 2 قطار شهری کرج گفت: در پروژه خط 2 قطار شهری کرج 23 کیلومتر مسیر تعریف شده است که در این فاز 14 و 8 دهم کیلومتر از ایستگاه شهید سلطانی تا ایستگاه پیشاهنگی در حال ساخت است.پیشرفت 34 درصدی پروژه خط 2 قطار شهری کرج
محسنی افزود: در حال حاضر که با استقرار تیم جدید مدیریت شهری و شورای شهر از آذرماه سال 96 مجددا بعد از یک وقفه 2 ساله پروژه فعال شده و از 50 نفر نیروی انسانی فعال گذشته به 450 نفر نیرو رسیده ایم.
وی در ادامه اضافه کرد: اکنون پروژه خط 2 قطار شهری کرج 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در بخشهای عمرانی و تجهیزاتی که پیش بینی می شود در یک برنامه زمانبندی 36 ماهه فاز یک پروژه را افتتاح کنیم.
مدیر پروژه خط 2 قطار شهری کرج گفت: یک اولویت بهره برداری دیگر 24 ماهه هم در نظر گرفته ایم که از ایستگاه شهید سلطانی تا 45 متری گلشهر است که مردم می توانند با 12 رام تردد کنند.
محسنی افزود: ره آورد اولیه ما برای اتمام فاز یک حدود 3 هزار میلیارد است که از محل انتشار اوراق، تهاتر املاک، و بودجه شهرداری کرج این مهم محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: اولین مانع مسائل مالی پروژه است، استملاک و تملک به موقع اراضی است و در آخر تصویب لایحه ترمیم قیمت است که در شورای عالی فنی قرار است طرح شده و قیمت کار بروز رسانی شود.
وی گفت: از ابتدای کار پروژه تاکنون ( سال 87) حدود 350 میلیارد تومان هزینه شده است و طبق پیش بینی باید ماهیانه 80 میلیارد تومان نیز بودجه تزریق شود تا مطابق برنامه زمانبندی این پروژه به بهره برداری برسد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 912647
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.