نائب‌رییس بانوان هیات دوچرخه‌سواری استان البرز از برگزاری رقابت دوچرخه‌سواری بانوان با هدف استعدادیابی در پارک خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهه آزموده گفت: به همت هیات دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان، همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرز به مناسبت نیمه شعبان و هفته جوان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه جاری در پارک خانواده جهانشهر کرج برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه همایش‌های دوچرخه‌سواری با هدف استعدادیابی برگزار می‌شود، افزود: این برنامه که از ساعت 9:30 صبح شروع می‌شود و بانوان می‌توانند با حضور به موقع در این برنامه شرکت کنند. از شرکت کنندگان علاقه‌مند، تست رایگان و آموزش با دوچرخه‌های خاص، گرفته خواهد شد.

آزموده با اشاره به فراهم شدن بستر مناسب برای استعدادیابی استان، خاطرنشان کرد: با تعاملی که با اداره کل آموزش و پرورش البرز خواهیم داشت، درصدد ایجاد حضور دختران علاقه‌مند در این رشته هستیم. در سال جاری تیم کراس کانتری بانوان البرز در مسابقات لیگ باشگاه‌ها کشور، حضور داشته است.

وی گفت: پیرو صحبت‌های اخیر رئیس هیات، دبیر فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با فدراسیون دوچرخه‌سواری در آینده میزبان قهرمانی کشور کوهستان کراس کانتری بانوان خواهیم بود.

نائب رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری البرز گفت: تصمیم داریم در فصل تابستان برای دختران نونهال و نوجوان استان در ورزشگاه انقلاب، مسابقاتی برگزار کنیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری نائب‌رئیس آقایان هیات دوچرخه‌سواری در برگزاری بهتر همایش و مسابقات، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان بتوانیم شرایط حضور دختران و بانوان را در برگزاری مسابقات دوچرخه سواری فراهم کنیم.

وی در پایان از همکاری هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، قدردانی کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.