به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی روز یکشنبه درهمایش شوراهای اسلامی شهرهای استان البرزافزود: مردم بزرگترین سرمایه های کشور هستند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی درتمام صحنه ها یار و یاور مسئولان بودند.
وی ادامه داد: این مردم در تمام فراز و نشیب های انقلاب پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند، بنابراین باید با قانون گرایی قدردان آنان بود.
ارتقایی بر ارتباط بیشتر شوراهای اسلامی با نمایندگان مردم در مجلس ، ائمه جمعه و جماعات و تمام دستگاه های اجرایی تاکید کرد وگفت: با توجه به مشکلات اقتصادی درسال جاری باید با حمایت از تولید داخلی مقاومت را بالا ببریم و اقتصاد را پایدار نگه داریم.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی براساس مصوبات و ضوابط گزارش 6 ماهه به مردم ارائه بدهند و تعهدات بیش از بودجه مصوب، نباشد.
معاون استاندارالبرز ادامه داد: مصرف مناسب بودجه باید توسط شهردارها و شوراها مدیریت شود ضمن آنکه از ساخت وسازهای غیر مجاز جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به حاشیه نشینی 700 هزار نفردراستان البرز گفت: این نوع بافت ها با هزینه های هنگفتی همراه است که باید از توسعه آنها جلوگیری کرد.
ارتقایی گفت: استفاده از نیروهای کارآمد و شایسته سالاری به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد و مشکلات درآمدی شهرداری ها مرتفع شود.
وی ادامه داد: مدیریت پسماندها و مصرف بهینه آب برای فضای سبز، استفاده از نیروهای جوان وایده ها درشهرداری ها و شوراهای اسلامی ضروری است.
ارتقایی افزود: درسال 96 سازمان شهرداری های کشور450 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و غیره
به شهرداری های البرز کمک کرد.
وی تاکید کرد: ثبات مدیریت شهری برای توسعه بیشتر باید مدنظر قرارگیرد.
9 اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.