به گزارش ایرنا، اصغر نصیری روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج به اقدامات مدیریت شهری برای شفاف سازی فعالیت های اداری اشاره کرد و افزود: هیچ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی این کلانشهر بدون مناقصه عمومی و اطلاع رسانی به پیمانکاران واگذار نمی شود.
وی گفت: موضوع ترک تشریفات را در برنامه کاری قرار داده ایم و تنها از طریق مناقصه عمومی طرح ها و پروژه ها به پیمانکاران بخش خصوصی وگذار می کنیم.
شهردار کرج بیان داشت :پروژه های بزرگ عمرانی از جمله آزاد راه شمالی کرج و محرومیت زدایی مناطق را اولویت قرار داده ایم.
وی گفت: هیچ قولی به مردم نمی دهیم که به آن عمل نکنیم و مشکلات شهر را درقالب نشست های مردمی پیگیری خواهیم کرد.
وی ساماندهی دستفروشان را یکی از اقدامات ماه های اخیر شهرداری کرج برشمرد و افزود: طرح ساماندهی این قشر در محدوده پل آزادگان و نقاط دیگر شهربا کمک دادستانی و نیروی انتظامی انجام شد.
نصیری بیان کرد: دربخش انتصاب ها، میانگین سنی مدیران جوان تر شده و بانوان در سمت مدیر کلی قرار گرفته اند و این نشان می دهد اعتماد به بانوان بسیار موثراست.
وی گفت: برای پیگیری مطالبات شهروندان در هر منطقه شهری کرج 5 سرای محله ایجاد می شود.
شهردار کرج ادامه داد: مبنای ارائه آمار شهرداری کاملا دقیق و مستند است و گزارش های شهرداری به صورت ماهانه به شورا تقدیم شده و می شود.
وی ادامه داد: دروغ های بزرگ و آماری در مستندات شهرداری کرج جایی ندارد.
نصیری با اشاره به طرح توسعه فضای سبز در کرج بیان داشت: در ماه های اخیر یک میلیون بوته گل و نهال در سطح شهر کاشته شده است.
شهردار کرج به موضوع تامین آسفالت معابر شهراشاره کرد و گفت: ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری کرج به میزان روزانه یک هزار و 500 تن رسیده و خرید آسفالت از پیمانکاران رابه طور کامل ممنوع کرده ایم.
وی اظهار داشت: طرح حمایت و نظارت ستادی با انتخاب ناظرعالی برای مناطق و سازمان ها آغاز شده است و در قالب این طرح پس از گشت زنی با خودرو در مناطق، طرح ها و بخش های مختلف مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.
شهردار کرج افزود: حضور در مساجد و گفت و گو با شهروندانی که نیاز به طرح مطالبات و دغدغه های شان دارند در برنامه بازدید از مناطق قرار دارد.
وی گفت: 7 پروژه نیمه تمام از سال گذشته باقی مانده که زمان تکمیل آنها پایان شهریورماه امسال تعیین شده است.
نصیری به موضوع بازسازی بافت های فرسوده شهری اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در محله هایی از کرج مانند مصباح و اسلام آباد آغاز شده که در این محله ها برای 300 واحد فرسوده مسکونی پروانه ساخت صادر شد.
وی افزود: برای ساماندهی سه هکتار از تپه مرادآب با 2 سرمایه گذار بخش خصوصی هماهنگی به عمل آمده است.
شهردار کرج گفت: توزیع اعتبارات و تعریف پروژه ها در سال جاری برای ارتقای محلات بوده وهر منطقه شهرداری موظف به راه اندازی 5 سرای محله شده است.
شهرداری کرج دارای 10 منطقه شهری بوده وحدود یک میلیون و 800 هزار نفر زیرپوشش خدمات شهری آن قرار دارند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.