سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ازبتدای طرح نوروزی (24 اسفند96 ) تاکنون 2 تصادف منجر به مرگ در جاده های استان البرز رخ داده است .
وی با اشاره به افزایش 1.2 درصدی حجم تردد ها در جاده های استان البرز بیان کرد که دراین مدت 3 نفر از هموطنان براثرحوادث رانندگی در راه های البرز جان خود را از دست دادند.
گودرزی اضافه کرد: دراین مدت 14 فقره تصادف منجر به مصدومیت در راه های البرز رخ داد که 15نفر مجروح شدند.
وی افزود: ازابتدای طرح نوروزی تاکنون 752 فقره تصادف خسارتی در راه های این استان رخ داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 132 درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راه البرز گفت: امسال برای تمام تصادف های جاده ای حتی حوادث جزئی توسط پلیس راه ثبت کروکی ارائه شده است .
گودرزی اظهار داشت : دراین مدت نیز بیش از40 هزار راننده متخلف دراین استان اعمال قانون شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15درصد گذشته کاهش یافته است.
فرمانده پلیس راه البرز یادآورشد: همچنین در این مدت نیز 732 وسیله نقلیه توقیف شد که از مجموع آن ها 613 فقره خودرو و بقیه موتورسیکلت بوده است.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یکهزار و 450کیلومترآزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.