سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی ساعت 6 صبح روز بعد روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های 24 و 25 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می شود.
وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز الی ساعت 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیرکرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهدشد.
وی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه تاریخ های 28 و29 اسفند و همچنین 8 فروردین ماه سال آینده نیز تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده و ازساعت 18 الی 6 صبح روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.
وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 4 و نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 ، 13 و همچنین 17 فروردین ماه سال 97الی ساعت 3 بامداد روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز الی ساعت 3بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد شد.
رئیس پلیس راه البرز افزود: براساس اعلام پلیس راه کشور، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و وسایل نقلیه با مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است.
گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری کشور ممنوع است.
وی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی در آزاد راه کرج - قزوین نیز یادآورشد که تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت 7 صبح الی ساعت 24روز های 28 و 29اسفند ماه جاری و و همچنین درروزهای4، 9، 10، 12و 17 فروردین ماه سال97 ازمسیر غرب به شرق ممنوع خواهد بود.
به گفته وی ،ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
این فرمانده افزود: که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یکهزار و 450کیلومترآزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.