یوسف فتح آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان اتاق اصناف ،کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی در بازدید از مشترک 11 واحد عطاری این قرص ها که به صورت غیراصولی و خارج از قاعده پزشکی برای درمان اعتیاد بکار می رود ، جمع آوری و معدوم شد.
وی ادامه داد: در این بازدیدها یک واحد صنفی عطاری در این شهرستان پلمب و پرونده آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی فردیس ارجاع شد.
وی اظهار داشت: در آستانه نوروز 97 طرح ویژه نظارت بر واحد های صنفی تزئینی ، دکوراسیون ، خدمات اتومبیل قالیشویی ،نمایشگاه های اتومبیل، مبل و فرش ،خشکشویی و پیرایشی و آرایشی ، طلا و پوشاک ،کیف و کفش ، خشکبار و شیرینی و آجیل ، میوه و پروتئین و مایحتاج روزانه عموم مردم در اولویت بوده و با هر گونه گرانفروشی و تخلف صنفی برخورد قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هدف این طرح در کوتاه کردن دست سودجویان است، گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده‌های عوامل سودجو و افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای پرمصرف، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه ها و اتحادیه های ذیربط در سطح بازار حضور داشته و با هدف تنظیم و رصد بازار، بیشترین تمرکز بازرسی خود را معطوف به ملزومات این مناسبت، خواهند داشت.
فتح آبادی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلفاتی چون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق شماره تلفن های 36677858 و 36638957 به واحد بازرسی و نظارت فردیس گزارش کنند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.