رحیم بنامولایی روز دوشنبه در نشست با هیات دولتی و اقتصادی لهستان گفت: آمریکا در چهاردهه گذشته همواره تلاش وافری را برای خدشه وارد کردن به اقتصاد ایران انجام داده است، غافل از اینکه دنیا از واقعیت های جامعه ما با خبر است و فریب تبلیغات دروغین امریکا را نمی خورند.
وی افزود: هم اکنون ما در بحث علم و فناوری به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم و اتحادیه اروپا هم متوجه این واقعیت شده است که می تواند با ایران روابط تجاری اقتصادی داشته باشد.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان البرز گفت:بخش تولید و خدمات البرز در این نمایشگاه افزون بر٢٠٠ شرکت محصولات تولیدی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی افزود: صنایع دارویی، غذایی، ساختمانی، قطعات خودرو، پلاستیک، رنگ، الکترونیک، صنایع دستی، بسته بندی، آرایشی و فرآورده های کشاورزی و دامی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه درمعرض دید گذاشته شده است.
بنامولایی محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را بسیار مرغوب و مطابق با استانداردهای تعیین شده عنوان کرد.
وی گفت: البرز در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی و دامپروری یکی از استان های بسیار توانمند کشور محسوب شده و محصولات تولیدی این خطه علاوه بر تامین نیاز داخلی بعضا راهی بازار صادرات می شود.
وی در ادامه افزود: دستیابی به موفقیت در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در گرو تکیه بر تولید کالاهای مرغوب و قابل رقابت در بازارهای منطقه ای و بین المللی است.
وی اظهار کرد: نظر به اینکه هیات های تجاری خارجی در سفر به البرز به دلیل محدودیت زمانی موفق به مشاهده انواع محصولات استان نمی شوند، لذا در بازدید از این نمایشگاه با توانمندی های بخش تولید البرز آشنا و بستر برای توسعه صادرات استان فراهم خواهد شد.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.