رحیم بنامولایی روز سه شنبه در پنجمین جلسه کمیته آی تی البرز افزود: بازدید دانش آموزان به ویژه در رشته های فنی و حرفه ای ازنمایشگاه دایمی توانمندی های تولیدی و صنعتی استان موجب تقویت ایده ها و شکو فایی استعداد نوجوانان در زمینه تولید و صنعت می شود.
وی حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه را ضروری دانست و گفت: این شرکت ها می توانند در دستیابی به بهره وری در حد انتظار و پیشگیری از کند شدن چرخ تولید نقش مهمی را ایفا نمایند.
رییس پارلمان بخش خصوصی البرزتقویت بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار را مستلزم کاهش مراکز تصمیم گیری چه در دولت و چه در بخش خصوصی عنوان کرد.
بنامولایی گفت: تعدد مراکز تصمیم گیری از جمله دلایلی است که ما را در جهان از لحاظ رتبه کسب و کار در جایگاهی پایین و نامناسب قرار داده است .
وی در ادامه این نشست همچنین پیشنهاد ایجاد واحدی در اتاق بازرگانی تحت عنوان 'میز استار تاپ ها' با مشارکت و حضور فعال پارک علم و فناوری و فرهیختگان استان را مطرح کردو افزود: این میز می تواند با فرهنگ سازی پذیرای ایده های نوین باشد.
وی تصریح کرد: دراین صورت است که پل ارتباطی مناسبی بین دانش و تجربه ایجاد خواهد شد و این دو در کنار هم موفقیت جامعه در مسیر رونق اقتصاد را بهمراه خواهد داشت.
رییس پارلمان بخش خصوصی البرز افزود: استارتاپ ها در صورتی در مسیر کسب و کار موفق خواهند بود که مهمان جیب خودشان باشند و ما نیز خود را ملزم می دانیم انها را در رفع موانع کسب و کار و بروکراسی اداری یاری دهیم .
بنامولایی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را منوط به رفع موانع کسب و کار در جامعه عنوان کرد.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.