سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در 48 ساعت گذشته چندین منطقه ازکرج ازو جود معتادان و دست فروشان پاکسازی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: درمدت اجرای طرح 20 معتاد جمع آوری و بیش از 250 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.
تجمع دستفروشان در هسته مرکزی شهرکرج تردد مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است و آمار وقوع برخی جرائم افزایش یافته است.
وی گفت: مکان هایی که که شغل های کاذب ایجاد می شود برخی افراد سودجو و خلافکار ازفرصت سواستفاده کرده تا بتوانند بدون دردسر فعالیت های غیرقانونی خود را انجام می دهند.
وی افزود: تاکنون گزارش هایی درخصوص خرید و فروش اموال مسروقه و مواد مخدر توسط برخی افراد به ظاهر دستفروش دراین محدوده ها دریافت شده هرچند که بسیاری از دست فروشان انسان های شریفی هستند و فقط برای امرار ومعاش دراین محدوده بساط می کنند ولی باید پذیرفت عده معدودی درقالب دستفروش اقدام به انجام برخی جرائم می کنند و امنیت مردم را به خطر می اندازند.
محمدیان خاطرنشان کرد که باید درمناطق مختلف استان مکان هایی ازسوی شهرداری برای استقرار دستفروشان ایجاد شود تا فعالیت آن ها درقالبی مشخص و ساماندهی شده انجام شود.
فرمانده انتظامی البرز بیان داشت:چهاردهه مهاجرت بی رویه به استان البرزو کلانشهرکرج آن هم به واسطه نداشتن شغل مناسب زادگاه خود راترک کرده و اکنون با آسیب هایی همراه شده که اگر مدیریت نشود درآینده برعمق مشکلات اجتماعی افزوده خواهد شد.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.