به گزارش ایرنا، نبی الله دهقانی پور روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه، گفت: افتتاح خانه باستانی ورزش زورخانه ای، نصب جک بسکتبال با اعتباری بالغ بر180 میلیون ریال، تجلیل از قهرمانان ورزشی، برگزاری مسابقات ژیمناستیک از جمله برنامه هایی است که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.
وی با ابراز خرسندی از اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان نظرآباد از 44 سانت به 54 سانتی متر رسیده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرانه ورزشی 1 مترمربع می باشد، این شهرستان فاصله زیادی با این سرانه دارد و این امر تلاش زیادی را می طلبد که امید است در آینده ای نه چندان دور این امر محقق شود.
دهقانی پور تصریح کرد: شهرستان نظرآباد از زمین چمنی که مالکیت آن را دارا باشد بی بهره است و بر این اساس این موضوع جزئی از دغدغه های اداره ورزش وجوانان است و اولویت کاری ما محسوب می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان نظرآباد خاطرنشان کرد: با توجه به نبود بودجه کافی این روزها حال و روز ورزش خیلی خوب نیست و کمبود اعتبارات دولتی نمی تواند جوابگوی امور ورزش و نیازهای ورزشکاران و تجهیزات لازم باشد، لذا ورود خیرین ورزشی و حمایت از این افراد ضرورت دارد.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.