اصغر نصیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: تیم های برف روب شهرداری کرج از دیروز در حل فعالیت در این کلانشهر هستند که اولویت نخست معابر اصلی است .
وی بیان کرد: اکنون 26 دستگاه گریدر، 21 دستگاه باب کت، تعداد زیادی لودر و کامیون در حال برف روبی و جمع آوری برف ها در سطح شهر کرج هستند.
نصیری دامه داد: بخش زیادی از برف معابر نیز به صورت دستی و توسط خودروهای نیمه مکانیزه جمع آوری می شود.
وی ادامه داد:در هرکدام از مناطق دهگانه شهرداری کرج تیم های خدمات شهری فعال هستند و از شامگاه گذشته تا کنون حدود یک هزارو تن ماسه و نمک در معابر کلانشهر کرج پخش شد که البته ناگزیر به انجام این طرح شدیم.
نصیری با اشاره به اینکه نمک پاشی آثار مخرب زیست محیطی زیادی را در پی دارد، افزود: می بایست شهروندان مشارکت خود را با دستگاه های خدمات رسان بالا ببرند و درچنین مواقعی اقدام به پاکسازی معابر فرعی کنند تا مجبور نباشیم از ماسه ونمک استفاده کنیم .
قائم مقام خدمات شهری شهرداری کرج گفت: اکنون بیش از یک هزارو 750 نیروی خدمات شهری شهرداری کرج مشغول برف روبی در تمام معابر اصلی هستند و تا بعد از ظهر امروز نیز معابر فرعی توسط آنان برف روبی خواهد شد.
نصیری با بیان اینکه وسعت معابر اصلی و فرعی کلانشهر کرج بسیار زیاد است، افزود: 18 میلیون 500 هزار متر مربع معبر اصلی و فرعی در کرج وجود دارد که پاکسازی آن ها از برف مدت زمان زیادی لازم دارد و می طلبد شهروندان در این خصوص با دستگاه های خدمات رسان همکاری داشته باشند.
این مسئول اظهار داشت: همزمان با بارش برف که از ساعات اولیه صبح دیروز آغاز شد، معابر اصلی ،تقاطع ها و ورودی های بیمارستان ها ومناطق اولویت دار کرج برف روبی شد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال طی این مدت مسیرورودی بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی البرز در شمال غرب کرج تا کنون هفت بار ماسه و نمک پاشی وعملیات برف روبی در آن انجام شده است.
بارش برف از روز گذشته در استان البرز و کلانشهر کرج آغاز شده و تا کنون حدود 35 سانتی متر برف در مناطق کوهپایه ای استان برزمین نشسته است.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.