رئیس اداره دامپزشکی فردیس گفت: دو واحد غیرمجاز پرورش کشتار و بسته‌بندی غیربهداشتی بلدرچین در شهرستان فردیس شناسایی و پلمپ شدند.

به گزارش ایلنا از فردیس،محمدمهدی راهنورد رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای اجرای دستورالعملهای سازمان دامپزشکی در زمینه برخورد با هرگونه عرضه و فروش طیور زنده در سطح شهر به جهت پیشگیری و جلوگیری از انتقال و انتشار بیماریهای فوق حاد تنفسی پرندگان ، طرح عملیاتی جمع آوری طیور زنده و پلمپ مراکز غیرمجاز با جدیت از سوی دامپزشکی فردیس در حال اجراست.

وی افزود: باتوجه به اینکه برخورد با عرضه طیور زنده غیرمجاز در دستور کار ادارات دامپزشکی قرار دارد لذا بازدیدهای کارشناسان این اداره و برخورد با واحدهای غیرمجاز در سطح شهرستان بصورت مستمر انجام می‌پذیرد.

راهنورد گفت: با پیگیری‌های بازرسان حوزه نظارت این اداره دو واحد غیرمجاز پرورش ، کشتار و بسته بندی غیربهداشتی بلدرچین در شهرستان فردیس شناسایی که پس از اخذ حکم قضایی از دادستانی محترم شهرستان و اجرای دستورات لازم ، واحدهای مذکور جمع آوری و پلمپ شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست از مصرف هرگونه فرآورده خام دامی بسته‌بندی شده فاقد لیبل مشخصات دامپزشکی ، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء خودداری کرده و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را سریعاً ازطریق سامانه رایگان 1512 دامپزشکی استان البرز و یا شماره تلفنهای 36640518 و 36615111 دامپزشکی فردیس اطلاع رسانی کنند تا بازرسان دامپزشکی اقدام لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.