به گزارش ایرنا، علی کاملی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های آینده شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حوزه هوانوردی و امور فرودگاهی تسریع در امور حمل و نقل کارگو بوده است.
وی اضافه کرد: به همین منظور با پیگیری های صورت گرفته در حوزه معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی، پروازهای کارگو ویژه حمل بار صادراتی با روند رو به رشد در حال انجام است.
کاملی گفت: وضعیت حمل و نقل بارهوایی تاکنون 4 برابر برنامه پیش بینی شده بوده که با برنامه ریزی های در نظر گرفته شده و تفاهم های منعقد شده امیدواریم که تعداد پروازهای باری تا پایان سال به بیش از50 سورتی پرواز برسد.
وی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی پروازهای مسافری از فرودگاه پیام اظهارداشت:عملیات اجرایی بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه پیام در حال انجام است، تجهیزات لازم ناوبری و روشنایی خریداری شده و در حال نصب و راه اندازی است و همه تعهدات از سوی فرودگاه با جدیت پیگیری می شود.
مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه پیام افزود: عملیاتی شدن پرواز های مسافری مستلزم ادامه دار بودن هماهنگی و همکاری ارگان ها و سازمان های ملی و استانی است.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.