سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزصبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن اظهار داشت: آزمون سراسری قرآن و عترت که همه ساله درکل کشور بصورت همزمان انجام می‌شود،امسال هم زمان ثبت نام شرکت در آزمون از تاریخ ١٨ آذرماه شروع و بر اساس اعلام ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری که پیش از این ٢٠ دی اعلام شده بود به جهت استقبال زیاد مخاطبین تا ٣٠ دی ماه تمدید شد.
  دهقاندار گفت: زمان ویرایش اطلاعات همزمان با شروع و پایان ثبت نام است و متقاضیان شرکت در آزمون از فرصت داده شده استفاده کرده وثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و زودتر ثبت نام کنند.
وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در روزهای پایانی دی ماه اقدام به ثبت نام کنند اطلاع داشته باشند اگر از ٥نفر بیشتر اعتبارجهت ثبت نام خریداری کنند برای هر نفر (٥٠٠٠) هزارتومان باید پرداخت کرده و در صورتی که اعتبار خریداری شده تا سقف ٥ نفر باشد برای هر نفر مبلغ (٦٠٠٠) هزارتومان باید پرداخت کنند.
این مقام مسئول‌خاطرنشان کرد: لازم به یادآوری است، نحوه ثبت‌نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir بوده و آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از پنج شنبه ١٠ اسفند ماه شروع و تا ١٧ اسفند ماه ادامه خواهد داشت . 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.