معاون وزیر بهداشت گفت: به زودی بیمارستان جامع زنان در البرز راه اندازی می شود که امیدواریم آموزش رشته های تخصصی مرتبط و نیز تامین هیات علمی تخصصی و فوق تخصصی را گسترش دهیم.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدباقر اردشیر لاریجانی روز سه شنبه درحاشیه بازدید از مراکز درمانی و آموزشی استان البرز در جمع خبرنگاران به نشست آمایشی منطقه 6 کشور در کرج اشاره کرد و اظهار داشت: شواهد نشان می دهد که درشرایط کنونی آموزش های پزشکی ایران جهت گیری درستی را دنبال می کند.

وی ادامه داد: در یک نگاه کلی به آموزش پزشکی و جایگاه پزشکی کشورمان و با توجه به توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب در تلاش هستیم تا مرجعیت علمی پزشکی را رصد کنیم .

معاون وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه باید تلاش هایمان را افزون کنیم، افزود: اکنون در منطقه وضعیت پزشکی خوبی داریم و جا دارد ارتقا پیدا کند و به همین دلیل از دانشگاه های علوم پزشکی خواسته ایم افقی برای آینده خودشان تعریف کرده، ماموریت گرا شوند و بر اساس مناطق آمایشی خوشه های همکاری را سامان دهند.

وی گفت: امیدوار هستیم با توجه به نیازهای ما در اعتبار بخشی، تمام مراکز بتوانند خودشان را ارتقا دهند و برداشت ما این است که با یک جهت گیری بسیار خوبی که اکنون در حوزه آموزش پزشکی داریم و با همه ظرفیت هایی که در متدهای آموزشی مثل مجازی سازی و بین المللی کردن آموزش پزشکی و .. تعقیب می کنیم آموزش ها بتواند هدفمند به دانشگاه های نسل جدید برسد و کشور ما بتواند یک مرجعیت علمی در حوزه پزشکی در منطقه و دنیا ایفا کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.