به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن خیرمقدم گویی به سردار رحیم نوعی اقدم از سرداران سرافراز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم که میهمان ویژه این جلسه بود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم،گفت: در اتفاقاتی که در سال های گذشته طی مبارزه با گروه های تکفیری در کشور رخ داد، جانفشانی رزمندگان ما برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب سربلندی هر ایرانی شد.

 

وی تصریح کرد: امسال بار دیگر با شکست گروه های تکفیری و پیروزی جبهه مقاوت اسلامی در سایه تفکرات بسیجی و جهادگونه، همه حساب و کتاب استکبار جهانی به هم ریخت و در واقع این پیروزی قدرت جمهوری اسلامی را بیش از هر زمان دیگری برای به اصطلاح ابرقدرت‌های جهان نمایان ساخت.

 

لطف‌اللهیان افزود: این پیروزی نشان داد که سربازان جان بر کف اسلام همچون سردار نوعی‌اقدم همچنان و در هر زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری بداند، در کنار سایر رزمندگان برای امنیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند.

 

شهردار اردبیل روحیه جهادی را از الزامات مدیریت موفق دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران به خصوص مدیران شهری امروز در عرصه مدیریت بایستی همان روحیه جهادی و ایثارگری را داشته باشند.

 

این مسوول بیان کرد: شهرداری به رغم رکود حاکم بر اقتصاد جامعه و به تبع آن کمبود درآمدها، با تمام قوا در عرصه خدمت رسانی به شهروندان فعال بوده و این مجموعه مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این جلسه و پس از قرائت نامه های واصله از سوی شهردار اردبیل، اعضای شورای شهر با هفت لایحه پیشنهادی شهرداری اردبیل موافقت کردند

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831867
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.