به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی جمعه شب در یادواره 100 شهید بخش چندار وشهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ در مسجد جامع کردان، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول 40 سال همواره سعی کرده اند تا مردم را از ولایت و رهبری جامعه دور کنند که به لطف خداوند و بصیرت مردم شکست خورده اند.
وی افزود: شگرد دشمنان ما تغییر یافته و همچنان در پی ایجاد فتنه های دیگری هستند و ما باید بیش از پیش هشیار باشیم و نگذاریم تا فتنه سازی کنند.
سردار فضلی با اشاره به اینکه کشور ما فتنه زیاد دیده است اما فتنه 88 فتنه بزرگی بود، گفت: 8 سال گذشته در حالی که مردم ما با شرکت در انتخابات بزرگترین دمکراسی را در جهان به نمایش گذاشتند، دشمنان سعی کردند حلاوت و شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کنند.
جانشین رییس بسیج مستضعفین همچنین گفت: عده ای با بهانه تقلب در انتخابات، سعی بر ایجاد آشوب، فرافکنی، جنجال، تشویش اذهان عمومی و مقابل هم قرار دادن مردم سعی بر پیش بردن حرف خود داشتند.
سردار فضلی تصریح کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین ما، امام و رهبر انقلاب و دین است و باید سعی کنیم نقشه آنها را برملا ساخته و آنها را ناامید کنیم.
سردار فضلی گفت:هنوز هم آثار مخرب و شوم فتنه در کشور ما احساس می شود وما باید دربرابر اینگونه حرکات آگاه و با بصیرت باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: شهادت برترین و بالاترین فضلیت است که به تمام دنیا می ارزد و چون با خدا معامله کردی در قبال اجر و مزد به انسان می دهد.
سردار فضلی با توصیه به جوانان و نوجوانان برای پیشی گرفتن در فضلیت های معنوی و اجتماعی به اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: جوانان ما در جنگ درهر شرایطی اقامه نماز می کردند چرا که دفاع مقدس برای احیای نمازبوده است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به بیان خاطرات رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 5 پرداخت و گفت: در عملیات های دفاع مقدس بیش از 85 درصد افرادی که حضور داشتند بسیجیانی بودند که از مردم و جوانان ما تشکیل شده بودند.
شعر خوانی و مدیحه سرایی در وصف ائمه اطهار (ع)و شهدای 8 سال دفاع مقدس بخش پایانی این مراسم بود.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.