به گزارش ایرنا، اصغرنصیری روز سه شنبه درنشست شورای معاونین شهرداری این کلانشهر هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت های مجموعه طی ماه های اخیر ذکر کرد و افزود: با جدیت و مسئولیت پذیری مدیرانی که مدیریت بحران در حیطه وظایف آنها به شمار می رود، باید نیاز سنجی کنند.
وی گفت: نیازها، اولویت ها و نقاط آسیب پذیر باید شناسایی شوند تا در زمان بحران، مدیریت و رسیدگی به آن دسته از خواسته های شهروندان و شهر که جز وظایف مدیریت شهری است با کمترین میزان مشکلات و استفاده از نهایت پتانسیل ها محقق شود.
نصیری در بخشی دیگر با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر، راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو است، افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با استفاده از روش های نوین و همکاری کارشناسان ذیربط، هر چه سریعتر زیرساخت های فعالیت این نوع از اتوبوس ها را در شهر فراهم سازد و فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی را در میان شهروندان گسترش دهد.
وی به تعلق خاطر شهروندان نسبت به محل زندگی خود در تپه مرادآب تاکید کرد و گفت: ایجاد انگیزه و اطمینان در ساکنان این محدوده امری ضروری است که باید در عملیات ساماندهی بافت فرسوده تپه مرادآب به آن توجه ویژه ای شود.
شهردار کرج خاطر نشان کرد: از این مجموعه باید مدیرانی در مساجد مناطقی که دارای بافت های فرسوده بیشتری هستند حضور پیدا کنند و طی ارتباط چهره به چهره با ساکنان، مشکلات، خواسته ها و نیازهای آنها را جمع آوری و بانک های اطلاعاتی مربوط به این بافت ها را احصاء کنند.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.