عضو شورای شهر کرج با ابراز نگرانی از پر کردن دره ویسه توسط یکی از پیمانکاران احداث بزرگراه همت گفت:این امر در زمان وقوع بحران سیل و بارش شدید موجب ویرانی‌های بسیاری می شود.

به گزارش ایلنا از کرج،رحیم خستو  عضو شورای شهر کرج صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ضروری است مبحث سیما و منظر شهری در میدان‌های حافظ و امیر‌کبیر  متناسب با استان البرز ن صب شوند چرا که در حال حاضر این نمادها به درستی معرف شهر نیستند.

 وی ادامه داد: ساختار منطقه 11 شهرداری کرج در حال حاضر عبوری است و امکانات موجود، بیشتر نیاز مسافران را برطرف می سازد، باید راهکاری در نظر گرفته شود که سرانه‌های خدماتی و رفاهی این منطقه علاوه بر آنکه نیاز مسافران را برطرف سازد رضایتمندی و خواسته‌های شهروندی را مرتفع کند.

خستو افزود: باغ شهر بودن منطقه 11 شهرداری کرج از پتانسیل‌های این منطقه به شمار می آید که علاوه بر حفظ آن و فراهم ساختن زیرساخت‌های جذب توریست باید مانع سرازیر شدن فاضلاب از سمت حصار بالا به سمت باغات خلج آباد شویم و آبیاری قطره‌ای را نیز تقویت کنیم.

نماینده مردم در پارلمان شهری کرج خاطر نشان کرد: یکی دیگر از تهدیدات این منطقه، پر کردن دره ویسه توسط یکی از پیمانکاران احداث بزرگراه همت است، که این امر در زمان وقوع بارش شدید موجب ویرانی‌های زیادی می‌شود در حالی‌که باید به جای پر کردن این دره بر روی آن پل  نصب می‌شد.

این مسئول شهری یادآور شد: نام‌گذاری صحیح معابر در منطقه 11 شهرداری کرج از دیگر موضوعاتی است که مدیران مربوطه این منطقه باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.