به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام سید عباس مسعودی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تبلیغات اسلامی البرز با بهره گیری از پتاسیل روحانیون مستقر، مبلغین اعزامی، موسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی و کانون های فرهنگی دینی اقدام به برگزاری این برنامه ها کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار فرهنگی با توجه به مناسبت های مذهبی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول سال، اجرای گفتمان دینی به منظور آگاهی بخشی به نسل جوان در سطح مدارس و دانشگاه ها، جلسات تفسیر و تحلیل قصه های قرآن کریم، مراسم کرسی تلاوت و محفل انس با قرآن کریم و برگزاری همایش ها و برنامه فرهنگی دینی از ابتدای سال قبل از ماه رمضان و محرم از جمله این برنامه ها بوده است.
وی، برپایی نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های استان، همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری همایش و برنامه های مشترک، انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی دینی را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی البرز از ابتدای سال جاری برشمرد.
این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن به‌ویژه در حوزه فضای مجازی و رسانه های جمعی از قبیل ماهواره باید حجم برنامه های فرهنگی از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.
وی گفت:کمرنگ شدن آموزه ها و ارزش های دینی جوانان را از راه درست زندگی منحرف و سستی و ضعف را در بین آن ها رواج می دهد و جامعه ای که دچار این عارضه شود دشمن به راحتی می تواند بر افکار و عقاید آن ها تسلط پیدا کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا آموزه ها و ارزش های دینی را به معنای واقعی در جامعه نهادینه کنیم که در این مسیر حضور مردم، دستگاه فرهنگی با حمایت دستگاه های اجرایی ضروری است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.