به گزارش ایرنا، دکتربهمن عابدی کیاسری روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سیاست های ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در حوزه تجاری سازی محصولات موسسه رازی، افزود: آنچه در این موسسه به آن متعهد هستیم، براساس قانون اساسی کشور و منویات رهبری و سیاست های دولت، اعتقاد و اراده ای مصمم برای توسعه صنعت واکسن در کشور است.
وی اظهار داشت: این صنعت مشابه سایر کشورهایی که در حوزه واکسن کار می کنند مانند هند، اندونزی و کشورهای اروپایی، می تواند بازیگرانی به طور عمده در بخش خصوصی و بخشی هم در سیستم دولتی داشته باشد.
عابدی کیاسری در عین حال بر اهمیت حفظ تولید در بخش دولتی به منظور حفظ امنیت ملی تاکید کرد و برنامه موسسه رازی را توسعه فناوری، تولید فناوری های جدید، توسعه واکسن ها و ارتقای کنترل کیفی فرآورده های بیولوژیک و واکسن برشمرد و گفت: با حفظ تولید در بخش دولتی، موسسه رازی همواره پایگاه خوبی در حمایت از امنیت ملی، امنیت بهداشتی و امنیت غذایی کشور در مقاطع مختلف خواهد بود.
وی با اشاره به دعوت این موسسه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در صنعت واکسن سازی یادآور شد: در کنار پیش بینی برنامه هایی برای حفظ تولید واکسن و توسعه فناوری های بیولوژیک در موسسه، فضا را برای سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه از طریق تدوین بسته های حمایتی فراهم کرده ایم.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.