مدیر امور اجتماعی و رفاه استان البرز از ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح‌نژاد گفت: ثبت‌نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه 1396 استان البرز  از تاریخ 25 آذرماه آغاز و تا 25 دی ماه سال‌جاری، ادامه دارد.

وی درباره این جشنواره اظهار داشت: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان که امسال از سوی وزارت متبوع به عنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید  نامگذاری شده در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به‌منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می‌شود.  

فلاح‌نژاد ادامه داد: تمام فعالان عرصه کار، تلاش استان اعم از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می‌توانند به‌منظور  شناساندن  خود به جامعه هدف  و شرکت در این جشنواره به مدت یک‌ماه در سامانه  الکترونیکی جشنواره به آدرس emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ارایه تمام مدارک خواسته شده در سامانه ثبت‌نام توسط ثبت‌نام‌کنندگان،  الزامی است، افزود: تمام موارد خواسته شده در سامانه ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز است و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

وی بیان کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان  توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد و طی مراسمی با حضور مسئولین استان و وزارت متبوع تجلیل می شوند.

ثبت‌نام کنندگان و واجدین شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی و رفاه  اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.