سمیه غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دانش آموز برای شرکت در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه ای' UCMAS 2017 ' مالزی موفق به کسب مقام برتر در مسابقات کشوری شدند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی ریاضی و چرتکه ای در روزهای 18 و 19 آذر ماه 96 در کوالالامپور با حضور منتخبین 75 کشور دنیا برگزار می شود، اظهار کرد: دانش آموزان ایرانی در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS' با برترین دانش آموزان این رشته از سراسر جهان در سطوح مختلف به رقابت می پردازند.
وی بیان کرد: از مجموع تیم 35 نفره دانش آموز ی البرز ، شهریار و ملارد درمسابقات کشوری ، 15 نفر موفق به کسب جواز شرکت در رقابت سنگین جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای شدند.
وی تصریح کرد: در سطح المنتری آ، رامتین رباط جزی کلاس دوم از دبستان نیکان2 آموزش و پرورش ناحیه3 کرج و در سطح المنتری ب ، امیرمحمد محمدحسینی کلاس سوم از دبستان مسلم بن عقیل آموزش و پرورش ناحیه یک به ترتیب به مقام اول و دوم مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای کشوری دست یافتند.
وی خاطر نشان کرد: در سطح اینتر آ، میثاق حسنی کلاس اول از دبستان شهید معمارزاده از آموزش و پرورش ناحیه2 کرج و در سطح اینتر ب، سپهر صدقی کلاس سوم از دبستان بصیرت شهریار مقام اول مسابقات کشوری را کسب کردند.
مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS ' ایران در البرز یاد آور شد: زهرا زارعی نژاد کلاس چهارم از دبستان شهید پیشگاهی نظرآباد ، زینب السادات طباطبایی کلاس پنجم دبستان شهید سلطانی ناحیه یک کرج به ترتیب با به دست آوردن مقام های دوم و اول در مسابقات کشوری به مسابقات جهانی ریاضی و چرتکه ای راه پیدا کردند.
غلامی ادامه داد: در سطح هایر آ، مریم محبی کلاس ششم از دبستان غیرانتفاعی فلق ناحیه3 کرج مقام اول ، سروش نصیری کلاس پنجم از دبستان فرهنگ ناحیه یک مقام اول و در سطح هایر ب نیز خاطره خیاط زاده کلاس چهارم از دبستان زکیه ساوجبلاغ مقام اول و سید مهدی علوی کلاس هشتم از نمونه دولتی علی ابن ابیطالب(ع ) ناحیه3 کرج مقام اول مسابقات کشوری را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: پرهام بنی اسدی کلاس دوم از دبستان ادیبان ناحیه3 کرج مقام اول ، نیکا رستمی کلاس چهارم از دبستان بهاران ناحیه3 کرج مقام اول و امیر مهدی میر بیگی کلاس پنجم از دبستان نور البرز ناحیه2 کرج مقام دوم مسابقات کشوری را به دست آوردند.
وی گفت: درسطح هایر ث ثنا بیرامی کلاس پنجم از دبستان هداوند 2 ناحیه4 کرج مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد که این دانش آموز کاپ خود را تقدیم به شهید مدافع حرم شهید محسن حججی کرد.
مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS ' ایران در البرز اضافه کرد: در سطح گرند نیز سما برهانی کلاس هشتم از دبیرستان نمونه دولتی شهید فلاحی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به مقام اول مسابقات کشوری محاسبات ذهنی و چرتکه ای دست یافت.
غلامی از والدین در خواست کرد با توجه به وجود محصولات متفرقه در این دوره تخصصی ، لازم است در هنگام ثبت نام کلاس های محاسبات ریاضی و چرتکه ای حتما به علامت و آرم ' UCMAS ' توجه کنند و با انجام تحقیقات گسترده و با دقت کافی در انتخاب محل آموزش ، اقدام به نام نویسی فرزندانشان کنند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان البرزی در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی ' UCMAS ' موفق به کسب مقام های برتر شدند و تیم اعزامی از ایران در این دوره از مسابقات مقام اول جهان را کسب کرد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.