به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک ساوجبلاغ افزود: همه دستگاه های خدمات رسان باید در فصل سرما با آمادگی کامل به مردم خدمات رسانی کنند.
وی بیان کرد: برای تسریع در ارائه خدمات به ویژه باز گشایی راه ها در فصل بارش برف از سوی راهداری به دهیاری ها تیغه برف روب داده می شود تا در اسرع وقت خدمات را ارائه دهند.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه بر استفاده از نظرات کارشناسی در خصوص مسائل ترافیکی و ساماندهی رمپ های خروجی و ورودی در بزرگراه کرج هشتگرد و جاده قدیم تاکید کرد.
وی از شهرداری ها و دهیاری ها خواست تمهیدات و تجهیزات لازم را برای زمستان در نظر داشته باشند.
فرماندار ساوجبلاغ برآورد میزان هزینه برای ایستگاه ماموت را غیر قابل قبول دانست وگفت: مترو باید به تعهد خود عمل کند ،ایستگاه مترو کلنگ زنی شده در حد سکویی برای سوار و پیاده شدن است نباید با قیمت های بالا برای ساخت این ایستگاه مانع اجرایی شدن طرح شویم .
وی از شرکت عمران خواست چاههای جذبی در مسیر مترو را اجرایی کند تا در هنگام بارش مشکل انباشت سیلاب و تخریب را نداشته باشیم .
فرماندار ساوجبلاغ گفت: شهرداری ها هرجایی که عوارض دریافت می کنند باید در قبال آن خدمات ارائه دهند.
وی به پل رو گذر راه آهن در شهر هشتگرد اشاره کرد و افزود: شهرداری و راهنمایی و رانندگی مجوز لازم برای اصلاح این پل صادر تا عملیات اجرایی آن آغاز شود .
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.