به گزارش ایرنا، غلامحسین شافعی در این مراسم گفت: این پالایشگاه از جمله مجموعه های صنعتی کشور است که ضمن ابتکار و کارآفرینی در کاهش ضایعات آرد نقش موثری داشته است.
وی اظهار داشت: طبق بررسی ها ذرت در این پالایشگاه ضایعاتی ندارد و همه به محصول تبدیل می شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت : این پالایشگاه الگویی از اراده جدی کار آفرینان مبتکر ایران است که در زمان حاضر با توجه به شکاف تکنولوژی که بین کشور ما و دنیا افتاده توانسته این خلاء را به خوبی پر کند .
شافعی افزود: این واحد تولیدی یکی از افتخارات صنعت کشوراست و الگوی خوبی برای جوانان و کارآفرینان به شمار می رود.
وی گفت : آنچه که ما امروز شاهدش بودیم اوج بهره وری از ماده اولیه بود که در آینده بی نیازی به واردات را به همراه خواهد داشت که این خدمتی بزرگ به صنعت کشور است.
پور فلاح رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا در این مراسم گفت: در زمان حاضر مشکل بانکی اصلی ترین مانع تجارت است و اگر این مانع هم بر داشته شود هیچ مشکلی بر سر توسعه تجارت فی مابین نخواهیم داشت و رایزنی های لازم طرفین انجام شده و تبادل پول مشکل اصلی است
وی افزود: در نشست های قبلی ایتالیایی ها از صنعت پالایشگاه غلات استان البرز بازدید داشتند و باورشان نمی شد در دوران تحریم ایران بتواند به رشد و توسعه ای خوبی برسد .
رئیس هیأت مدیره گروه دانش بنیان زر نیز از کریستال شدن های فروکتوز 55 خبر داد و گفت : این محصول تا دی ماه سال جاری جایگزین شکر وقند در سفره مردم خواهد شد.
مرتصی سلطانی به واحد کانفکشنری (تولید کننده کیک و کلوچه) نیز اشاره کرد و افزود : این واحد توسط رئیس جمهور کلنگ خورد که امیدواریم با ظرفیت بالا و کیفیت و تنوعی که دارد.
پالایشگاه غلات کشور در استان البرز سال گذشته توسط رئیس جمهوری به بهر ه برداری رسید و یکی بزرگترین واحد های تولید فروکتوز درخاور میانه است که به بیش از40 کشور محصول صادر می کند.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.