به گزارش ایرنا، با توجه به عدم رویارویی علیرضا کریمی در دیدار با حریف رژیم اشغالگر قدس در رقابت های امیدهای جهان و از دست دادن شانس کسب مدال طلای این کشتی گیر، شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد کشور اعلام کرد، این ورزشکار البرزی مجوز حضور مستقیم در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان را دارا است.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: این اقدام کریمی با هدف دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده و این جوان شایسته البرز قهرمان واقعی مسابقات جهانی است.
امیر غفرانی افزود: برای یک ورزشکار در رقابت هایی مهم مانند مسابقات جهانی، هیچ چیز بالاتر از کسب مدال و ایستادن بر سکوی قهرمانی مهم نبوده و هدف به شمار نمی آید.
وی اضافه کرد: اما ورزشکاران و پهلوانانی هستند از نسل جهان پهلوان تختی و پوریای ولی که با از خود گذشتگی و ماندن به پای ارزش ها و اخلاق، به مقام بالاتری از مدال و عنوان قهرمانی دست می یابند.
غفرانی گفت: بدون تردید علیرضا کریمی، کشتی گیر جوان و شایسته البرز از نسل این راد مردان است که برای دومین بار با دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و به رسمیت نشناختن رژیم جعلی صهیونیستی، موجب شادی دوستان و نا امیدی دشمنان شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.