مدیر کل ورزش وجوانان البرز روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: مسابقات کشتی فرنگی در روزهای 7و 8 آذرماه و کشتی آزاد روزهای 10 و 11در سالن انقلاب کرج انجام می شوند.
امیر غفرانی افزود: در رشته فرنگی سیزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام شاهد، کشورهای روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، سوریه و لبنان حضور دارند.
وی اضافه کرد: رشته آزاد نیز با شرکت کشورهای روسیه، آذربایجان، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس، نیجریه و سوریه برگزار می شود.
غفرانی گفت: 5 تیم داخلی نیز در رده سنی جوانان در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در 8ماهه نخست سال 96 ، البرز میزبان 30 رویداد مهم کشوری و بین المللی بود خاطر نشان کرد: میزبانی 10 روز از مسابقات فوتبال مقدماتی زیر 16 آسیا مهمترین این میزبانی ها بود که مورد تقدیر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: از ابتدای آذرماه نیز البرز میزبانی رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک را عهده دار بوده است.
غفرانی ادامه داد: میزبانی مسابقات کشوری کونگ فو بانوان، رقابتهای کشوری اتومبیلرانی درگ و برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد از 6 الی 11 آذرماه در سالن انقلاب کرج، از دیگر رقابتهایی است که استان البرز در ماه جاری میزبان آنها خواهد بود.
وی گفت: رشد چشمگیر و صعودی البرز در میزبانی از مسابقات مهم کشوری و بین المللی، سرعت توسعه ورزش استان را دو چندان خواهد کرد که با توجه به مهم اداره کل ورزش و جوانان نسبت به این مسئله اهتمام ویژه ای دارد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.