مسعود مهران نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات امیر رضا شاه مرادی از دبیرستان شهید سلطانی 1 آموزش و پرورش ناحیه یک و ندا سلمانی از دبیرستان الزهرا (س) شهرستان نظرآباد موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
وی اظهار کرد: مبینا ضیائی نسب و مریم منیری ازفرزانگان آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج توانستند در این دوره از مسابقات به رتبه کشوری دست پیدا کنند.
وی یاد آور شد: از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج نیز مهدی انوری و محمد کریمی از دبیرستان شهید سلطانی 3 ، مقام برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: در مرحله آموزشگاهی کتاب و تالیف در البرز 10 هزار دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد 200 دانش آموز به مرحله استانی راه یافت که پس از ارزیابی داوران 30 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان البرزی در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور توانستند به 47 رتبه برتر در رشته های هنرهای دستی، تجسمی، آوایی و مقاله پژوهی دست یابند.
مهران نیا تصریح کرد: در مسابقات فرهنگی - هنری البرز نیز 300 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که آثار 150هزار نفر در سطح نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان به رتبه برتر دست یافتند.
وی اضافه کرد: در مرحله استانی نیز از سوی داوران 3 هزار اثر مورد بررسی قرار گرفت که 47 اثر منتخب کشوری شناخته شدند.
وی بیان کرد:در مجموع 53 نفر از دانش آموزان این استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور رتبه برتر کسب کردند.
مهران نیا تاکید کرد: در آیین کشوری که از سوی وزارتخانه در تهران به مناسبت هفته کتاب برگزار شد از دانش آموزان البرزی که در بخش کتاب و تالیف حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.
آموزش و پرورش البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.